Ook guzzi rijder? Welk type?
V7 special 1971Ook guzzi rijder? Welk type?
Le Mans 3Ook guzzi rijder? Welk type?
850 california t3Ook guzzi rijder? Welk type?
cali3/ombouw naar flattrackerOok guzzi rijder? Welk type?
nog nietOok guzzi rijder? Welk type?
California 3 1000cc cab 1991Ook guzzi rijder? Welk type?
850 GT cal en 850 T3 calOok guzzi rijder? Welk type?
V7Ook guzzi rijder? Welk type?
V7 1974, nu 750 cc.Hallo Jouke,
De demping van de voorvork is erg eenvoudig. In de buitenpoot zit een conus. Bij het inveren schuift deze conus in de bus van de binnenpoot en de olie wordt door de tussenliggende opening geperst. De eerste helft van de veerweg is ongedempt. Pas dan begint de demping. Misschien is het een optie om dikkere olie te gebruiken om de demping nog enigszins bruikbaar te krijgen. Verder kun je de lineaire standaardveer vervangen door een progressieve.
Wat betreft het afslaan. Misschien heb je wel last van vapor. Hier een linkje waar het zelfde probleem wordt besproken.
www.mgcn.nl/forum/index.php?showtopic=7208&hl=vapor#entry96348
Succes Peter.
Ik denk dat wel mogelijk is.
zie foto hier boven.
Ook guzzi rijder? Welk type?
SP1 omgebouwd naar LM, Daytona RSBedankt voor je reactie en voor de complimenten mbt de site. Hoop dat de bezoekers wat aan de info hebben.
Ook guzzi rijder? Welk type?
V50 C ( in aanbouw als caferacer )Bedankt voor het compliment.
Leuk dat je gebruik kunt maken van de info en ideeen op doet.
Succes met de bouw van je caferacer.
Als je wilt kun je foto's naar me mailen. Zet ik ze op de site. [email protected]
Ook guzzi rijder? Welk type?
850 T3 California (1 rijdend en 1 bijna klaar ...)